V katere jezike prevajati?

Razvili ste novo mobilno aplikacijo, pripravili novo spletno stran in ne veste, v katere jezike ju prevesti? Kot razvijalci se prav gotovo nenehno sprašujete, kateri jeziki so v svetu mobilnih aplikacij najbolj popularni, kateri ciljni jeziki so ključni za dosego najširšega kroga odjemalcev, ki bodo povečali obisk spletne strani, število prenosov aplikacije in tako pomagali povrniti in obnoviti vložena sredstva?

Jeziki,ki bodo ustvarili največ prometa so tudi tisti, ki jih lahko najpogosteje srečamo v računalniškem oziroma informacijskem svetu. Kot primer poglejmo Azijsko-pacifiško regijo, kjer uporabniki pričakujejo novosti na svojih napravah prav tako hitro, kot v Združenih državah Amerike, njihove zahteve po novih funkcijah pa vse bolj rastejo. Analitiki menijo, da je do leta 2016 na tamkajšnjem tržišču moč pričakovati približno 16 milijard prenosov, kar predstavlja petino vseh mobilnih aplikacij, ki so jih Applovi uporabniki na svoje naprave prenesli v zadnjih šestih letih. Številke so nedvomno pogumne, a pričajo o tem, da se razvija povsem novo tržišče, ki ga ni priporočljivo spregledati.

V kolikor ste mobilno aplikacijo že lansirali, vam lahko pri izbiri drugega ciljnega jezika pomagata tudi spletni trgovini iTunes ali Google Play, kjer lahko vselej preverite od kod prihajajo uporabniki, ki so vašo aplikacijo že prenesli. Študija je pokazala, da so najbolj popularni jeziki med uporabniki mobilnih naprav angleščina (28%),španščina (15%), kitajščina (12%), japonščina (5%), korejščina (4%), francoščina (4%), nemščina (3%) in italijanščina (2%).

Slika pri obiskovalcih spletnih strani je za odtenek drugačna, vrstni red pa si sledi takole: angleščina (26.8%), kitajščina (24.2%), španščina (7.8%), japonščina (4.7%), portugalščina (3.9%), nemščina (3.6%), arabščina (3.3%), francoščina (3%), ruščina (3%), korejščina (2%).

Če torej nameravate svoje ime ponesti v svet ter razširiti domet vašim mobilnim aplikacijam oziroma spletnim stranem, ne pozabite upoštevati omenjenih podatkov.